Renegade 1000cc 2012

Versione Completa   Stampa   Cerca   Utenti   Iscriviti     Condividi : FacebookTwitter
SeonQuad
00mercoledì 13 luglio 2011 00:09
SeonQuad
00mercoledì 13 luglio 2011 00:09
Quad Impact
00giovedì 14 luglio 2011 11:54
Poffarebacco, non è un po' tantino 1000cc?
SeonQuad
00giovedì 14 luglio 2011 21:06
nel sito americano in cui le ho trovate lo davano per il 1000 , insieme alle foto dell'outlander, vedremo se è davvero cosi
SeonQuad
00venerdì 15 luglio 2011 00:42
qui si vede meglio a fine filmato il RENE 1000

SeonQuad
00venerdì 15 luglio 2011 00:51
SeonQuad
00venerdì 15 luglio 2011 01:06
Can-Am Unveils Their New Outlander and Renegade 1000 Models for 2012


2012 Can-Am Renegade 1000 Family

Featuring an EFI-fed, 976cc V-Twin power plant, next-generation chassis, improved suspension and enhanced ergonomics, BRP’s Can-Am Renegade 1000 is now, even more so, the king of the sport 4×4 category. The machine’s unique blend of sport and utility trail manners along with its superb power-to-weight ratio and acceleration makes it the most impressive
4×4 ATV on the planet.


2012 Can-Am Renegade 1000

Using Computer-aided Vehicle Dynamics (CAVD) software, Can-Am engineers took an innovative approach to all aspects of the chassis of this new-generation Renegade ATV. The goal, bring the knowledge of new-wave geometries gained through years of testing that would challenge traditional thinking in the off-road world. The result are principles of design we call
Geometric Contact Control. This allows the chassis of the next-generation Renegade to perform at the top of the sport 4×4 world, yet enhance the overall comfort of the vehicle at all levels of riding.

The Rotax 1000 engine is also available in the popular Can-Am Renegade 1000 X xc package. This performance package was developed using our vast racing experience in the Grand National Cross Country (GNCC) racing series. Whether conquering a trail or conquering a race, we have you covered with the Renegade 1000 and Renegade 1000 X xc.

Can-Am Renegade 1000 Family Highlights

PERFORMANCE
» New 82-HP Rotax V-Twin 1000
» Redesigned air box
» CVT transmission with improved cover
» New radiator
» New exhaust and silencer

HANDLING
» New from the ground up SST G2 frame
» Redesigned double A-arm front suspension with dive-control geometry
» Redesigned TTI rear suspension
» Visco-Lok front differential
» 214mm disc brakes with twin-piston calipers
» Separate front and rear braking control
» 12-inch (30.5 cm) cast-aluminum wheels with centre-less design
» ITP Holeshot ATR tires (base model)

INNOVATIVE DESIGN
» Larger fuel tank
» Minor visual updates
» Full floorboards with aggressive foot pegs with kick-ups

Can-Am Renegade 800 X xc package adds:


The Renegade 1000 X XC model features lots of high performance add-ons.

» Tri-mode Dynamic Power Steering (DPS)
» Visco-Lok QE
» FOX Racing Shox Podium X fully adjustable suspension
» 12-inch (30.5 cm) aluminum beadlock wheels
» Aluminum taper-profile handlebar with square pad
» Aluminum skid plate
» Handlebar wind deflectors with aluminum braces (full wrap)
» 650-watt magneto
» X-Package seat cover
» Renegade 800R X xc-specific graphics

Visit: www.can-am.brp.com
walter.58
00venerdì 15 luglio 2011 18:56
GRAN BEL MEZZO
secondo mè esagerato dovrebbero lavorare non sulla cilindrata ma sul telaio ----- si presenta pressoche uguale ai precedenti perdevano di aderenza sul posteriore corretti con gli ammortizzatori a gas ma dal risultato non ottimo direi discreto --- telaio bisogna fare i conti per quanto i motori siano eccellenti con le solite marche di pneumatici che sono grossi aborti schifosi vanno fuori di grammature che variano dai 80 fino addirittura 260 sono cessi non pneumatici e li fanno pure pagare ---- nel settore automobilistico a 30 g vengono considerati 4°scelta poi definiscono sfrido e vengono macinati --- quindi col mercato che ci ritroviamo meglio il vecchio pollo ha il telaio che resiste a solletici

Questa è la versione 'lo-fi' del Forum Per visualizzare la versione completa clicca qui
Tutti gli orari sono GMT+01:00. Adesso sono le 00:48.
Copyright © 2000-2024 FFZ srl - www.freeforumzone.com